Onlajn reputacija je nešto na šta svaki biznis mora da obrati pažnju. Od nje direktno zavisi Vaša prodaja. Svaka osoba koja ukuca u Google ime Vašeg brenda ili neke od ključnih reči za koje ste optimizovali Vaš sajt, i naleti na gomilu linkova koji blate Vašu uslugu i poslovanje – iste sekunde će otpisati Vašu kompaniju kao … Detaljnije5 načina kako da zatrpate negativni sadržaj o Vašem brendu na Google-u?
NASTAVIIako to često nije baš očito na prvu loptu, čak i mi, content marketing menadžeri, smo u obavezi da prodajemo za brend za koji radimo. Jedan od naših glavnih zadataka je da dovodimo nove kupce i zadržavamo postojeće. Svako ko i malo ozbiljnije posluje na internetu, zna da sadržaj na Vašem sajtu predstavlja most između … DetaljnijeKako pretvoriti content marketing u Vašeg najboljeg prodavca
NASTAVIBiranje hosting provajdera može biti prava noćna mora, dok odabir paketa predstavlja dodatnu komplikaciju za ljude koji se prvi put susreću sa tim. Ovo je članak koji ima za cilj upravo da olakša izbor i kupovinu. Hosting i domen su usko povezani, jer domen nema primenu u praksi bez hostinga, a isto tako ni hosting … DetaljnijeKako da kupim hosting i domen?
NASTAVIPripremili smo vam infografik koji će pokušati da pojasni zašto je Shared web hosting platforma baš pravo rešenje za pokretanje bloga.
NASTAVISvako ko ume da razloži svoje misli i složi sve idejne elemente u linearni tok reči može da piše sadržaj za bilo koji brend u zabavnoj industriji. Ceo proces pisanja tekstova za takve blogove, časopise i druga izdanja – kojima je cilj da inspirišu ljude, izazovu njihove najintenzivnije emocije, motivišu ih i obaveštavaju o ljudima … DetaljnijeKako kreirati sadržaj za dosadne branše koji će privući ljude
NASTAVIContent marketing – najbolji alat za prikupljanje konverzija Nasuprot raširenom mišljenju, efekat koji content marketing ima na Vaš biznis se ne može precizno izmeriti. Nemojte me shvatiti pogrešno, kao i svaki content marketing menadžer, i ja koristim reach, engagement i sentiment kako bih izmerio uspeh content marketing strategije. Međutim, bez obzira na to koliko su … DetaljnijeDobar sadržaj (se) prodaje sam
NASTAVINebitno ko si i čime se baviš, jedno je sigurno – svi smo mi u poslu da bi pravili što više novca za nas ili naše poslodavce. Prodaja je temelj svakog smislenog i zdravog biznisa. Zauvek je bila, zauvek će i biti. A kako i ne bi? – Svaki poslovni entitet, bio on velik ili … DetaljnijeMotivišite ljude da prave više konverzija na Vašem sajtu pomoću ova 4 trika
NASTAVIMarketing je srce svakog uspešnog biznisa. Da li će Vaše poslovanje biti uspešno ili ne – sve zavisi od toga kako ga prezentujete ljudima. Tako je bilo, tako je sad, a tako će i uvek biti. Zato marketing nije nešto na čemu treba da štedite. Svaki pametan marketinški plan pokriva sledeće elemente: advertajzing, odnose sa … DetaljnijeZašto je marketing toliko bitan za uspeh Vašeg biznisa?
NASTAVI