SR

FAQ – Česta pitanja

  • Da li su cene sa uračunatim PDV-om? Da, sve cene su konačne, sa uračunatim PDV-om od 20%. Nema skrivenih troškova. Garantovano!
  • Da li su cene na godišnjem ili mesečnom nivou? Zavisno od tipa usluge. Registracija domena i usluga zakupa web hostinga su na godišnjem nivou. VPS usluga je izražena na mesečnom nivou, s tim da se može zakupiti i na duži period.
  • Sada bih da kupim neki početni paket, pa ako bude potrebe da li mogu preći za veći paket? Naravno, u svakom trenutku možete preći na veći paket, doplaćujete samo razliku podeljenu sa brojem dana do sledećeg isteka.
  • Gde se nalaze Vaši serveri? Serveri i čitava infrastruktura se nalaze u Srbiji – Beogradu i Holandiji tačnije Amsterdamu. Nismo preprodavci, imamo sopstvenu infrastrukturu i mrežu.
  • Koliko dugo ste u ovom poslu? U ovom poslu smo više od 14 godina, a prva kompanija je otvorena davne 2008. godine. U Srbiji smo prisutni od septembra 2015. pod imenom United Internet d.o.o. i brendom unlimited.rs.
  • Registrovao sam domen, ali želeo bih promeniti ime domena. Da li je moguće? Nažalost tako nešto nije moguće i na to ne možemo uticati jer ne zavisi od nas. Jednom registrovan domen nije moguće promeniti.
  • Kako da povežem domen koji sam kupio kod drugog provajdera sa Vašim hostingom? Potrebno je da u parametrima domena promenite nameservere. Nameservere ćemo Vam mi poslati. Takođe, domen koji je registrovan kod nas možete koristiti kod bilo kog hosting provajdera. Vreme DNS  propagacije može trajati do 12h.
  • Kako da aktiviram SSL uslugu na Web hostingu (cPanel)? Svi naši korisnici dobijaju besplatan SSL sertifikat (Comodo ili Let’s Encrypt), međutim ukoliko želite SSL sertifikat sa garancijom izdavača možete koristiti plaćeni SSL. Potrebno je da imate i zasebnu IP adresu. Podršku za zasebnu IP adresu dobijate uz Optimum i Premium web hosting pakete. Cena IP adrese je 3.600 RSD godišnje.
  • Objasnite mi opciju povraćaja novca? Ukoliko, iz nekog razloga, niste zadovoljni našom uslugom imate pravo na povraćaj novca u roku od 45 dana od dana uplate. Nakon isteka 45 dana možete uložiti reklamaciju. Povraćaj novca u roku od 45 dana je moguć samo za uslugu Web hosting-a (Web hosting).
  • Koje metode plaćanja prihvatate? Ukoliko ste iz Srbije na raspolaganju su Vam sve metode plaćanja. Možete uplatiti na tekući račun u dinarima preko banke ili pošte običnom uplatnicom. Tu je i mogućnost plaćanja Visa, Dina, Maestro, American Express ili MasterCard kreditnim (internet) karticama. Ukoliko ste van Srbije možete uplatiti i preko deviznog računa ili putem pomenutih metoda internet plaćanja – Visa, MasterCard, American Express.
  • Da li mogu doći do Vas lično i izvršiti plaćanje? Naravno, biće nam drago da popričamo o eventualnoj saradnji, ali molimo da nas pre dolaska kontaktirate na broj telefona 011/428-08-08. Plaćanje nije moguće obaviti direktno kod nas, ali se u istoj zgradi nalazi ekspozitura HALKBANK, te možete uplatiti standardnom uplatnicom.
  • Koje je radno vreme tehničke podrške? LiveChat i telefonska podrška je dostupna radnim danima od 8h do 18h. Email i podrška preko ticket sistema su dostupne svim danima 0/24.
  • Napravio/la sam predračun za kupovinu domena/hosting paketa preko sajta, ali je rok za plaćanje istekao. Da li treba ponovo da kreiram novi predračun tj. ponovo naručim? Rok za plaćanje predračuna je 14 dana, ukoliko je istekao predračun treba da naručite ponovo ili nas kontaktirate da to mi uradimo.
  • Možete li Vi izvršiti narudžbu umesto mene? Naravno, ukoliko Vam je komplikovan sam proces naručivanja slobodno nas kontaktirajte i mi ćemo to uraditi za Vas. Uputstva i savete kako naručiti domen i hosting na našem sajtu možete pronaći ovde.
  • Shared web hosting – Šta podrazumeva “Neograničen hosting”?

    • 1. Koliko prostora na disku i koliki protok dobijam?  Za pakete sa neograničenim prostorom na disku ili prenosom podataka (protokom) ne postoje striktno definisana ograničenja.
      Ovi resursi su “neograničeni”, što znači da se ne naplaćuje prema veličini prostora na disku ili prema iskorišćenom protoku. Iako nisu zaista beskonačni, jer ništa nije beskonačno, mi verujemo da naši klijenti treba da imaju na raspolaganju sve neophodne resurse za izgradnju onlajn biznisa i 99% korisnika će imati i više nego dovoljno prostora na disku i protoka. U skladu sa tim,  molimo sve naše korisnike da se pridržavaju Uslova Korišćenja i da koriste prostor na disku i protok u skladu sa normalnim funkcionisanjem web sajta. Može se desiti da povremeno ograničimo naloge koji koriste više resusa nego što je potrebno za normalno funkcionisanje web sajta.
    • 2. Kako utvrđujete šta je “normalna upotreba” resursa? Mi redovno analiziramo statističke podatke o korišćenju protoka i prostora na disku i koristimo rezultate tih analiza kako bismo utvrdili šta je „normalna upotreba“. Iako se ovi podaci razlikuju od meseca do meseca, jedna stvar ostaje ista: 99% korisnika se svrstava u domen „normalne upotrebe“. Ukoliko način na koji Vi koristite protok ili prostor na disku izaziva bilo kakav problem, primićete email od nas sa molbom da smanjite potrošnju. Trudimo se da obezbedimo korisnicima najmanje 48 sati da naprave izmene, pre nego što mi preduzmemo određene mere. Retko se dešava da korisnik prekorači normalnu upotrebu resursa. Obično dolazi do problema ukoliko korisnici koriste svoje naloge za skladištenje (npr. velikih multimedijalnih fajlova) ili za deljenje datoteka.
      Naše hosting usluge nisu namenjene da podrže takve aktivnosti i, prema Uslovima Korišćenja, Vaš protok i prostor na disku treba da koristite u skladu sa normalnim funkcionisanjem web sajta.
    • 3.Koja ograničenja postoje u vezi sa brojem sajtova, domena ili email naloga? Svi naši paketi imaju ograničenja u vezi sa brojem sajtova i brojem domena, međutim na pojedinim paketima ne postoje nikakva ograničenja u broju email naloga, ftp naloga, poddomena, email lista i sl.
      Korisnici mogu da koriste ove funkcije kako žele. Međutim, ovi resursi nisu beskonačni* i za njih postoje određena tehnička ograničenja. Na primer, iako možete napraviti bezbroj email naloga, oni ipak zavise od prostora na disku. U skladu sa tim,  molimo sve naše korisnike da se pridržavaju Uslova Korišćenja, kako bismo obezbedili dovoljno resursa za normalno funkcionisanje web sajtova i email naloga.
    • 4. Zašto ste uveli neograničen web hosting? Preko 10 godina iskustva nam govori da samo 1% korisnika može imati problem sa “neograničenim” hosting paketom. 99% drugih korisnika nailazi na problem koliki hosting paket će zadovoljiti njihove potrebe. Iz tog razloga, olakšavamo korisnicima da donesu odluku, jer ukoliko nisu sigurni koliko im treba prostora, najbolje da izaberu pakete sa  neograničenim prostorom. Ovo nije storage hosting, niti dedicated hosting, već hosting za hostovanje sajtova. Shared web hosting se odnosi na uslugu gde je više sajtova, u odvojenom okruženju, smešteno na jednom web serveru gde je neophodno da se poštuju određena ograničenja da bi svi korisnici imali kvalitetno pruženu uslugu.

Želite da stupite u kontakt sa nama?

KONTAKTIRAJTE NAS
+381 11 428 08 08
[email protected]
Pokreni odmah